Що являють собою яхти, на яких відбуваються подорожі
ЯХТА — ЦЕ НЕ ТІЛЬКИ БЕЗПЕЧНИЙ ЗАСІБ ПЕРЕСУВАННЯ,
А Й КОМФОРТНЕ ЖИТЛО
А Й КОМФОРТНЕ ЖИТЛО
Фактично це самохідний готель, що обладнаний всім необхідним для життя. Що надає змогу цілком автономно провести тиждень в безпечному та комфортному відпочинку.
План внутрішніх приміщень яхти довжиною 51 фут (15м) з чотирма каютами та чотирма туалетами
План внутрішніх приміщень яхти довжиною 36 фут (10м) з трьома каютами та одним туалетом
САЛОН — ПРОСТІР ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ
Він знаходиться у центрі корпусу. З нього можна потрапити в каюти і туалет. Безпосередньо в салоні знаходиться кухня та стіл з диванами, за яким команда споживає їжу та спілкується коли це некомфортно робити зверху у кокпіті, на свіжому повітрі.
КАЮТА — МІСЦЕ ДЛЯ ВІДПОЧИНКУ
Кают в залежності від розміру яхти може бути від 3 до 5. Каюти являють собою фактично двоспальне ліжко. Вони обладнані шафками та поличками для зберігання речей, ілюмінаторами або люками для доступу світла та свіжого повітря.
Носова каюта зазвичай найбільш простора та найкомфортніша у тиху погоду. І, навпаки, найменш зручна при хвилюванні.
Інколи можна натрапити на яхту з 1–2 каютами типу купе, в яких два ліжка розташовані одне над іншим.
КУХНЯ ОБЛАДНАНА ВСІМ НЕОБХІДНИМ ДЛЯ ПРИГОТУВАННЯ
ТА СПОЖИВАННЯ ЇЖІ
ТА СПОЖИВАННЯ ЇЖІ
Газова пічка на дві конфорки працює від двох 3-літрових газових балонів. Їх достатньо на тижневу подорож. В мийках для посуду можна використовувати і прісну, і забортну воду. Обов'язково є і холодильник, але він працює лише при заведеному моторі або живленні з берега. Тому зберігати у ньому свіже м'ясо та рибу небезпечно. Для молочних продуктів та яєць його достатньо. ДОКЛАДНІШЕ ПРО ХАРЧУВАННЯ НА ЯХТІ
САНВУЗЛИ ПОЄДНУЮТЬ У СОБІ ТУАЛЕТ, УМИВАЛЬНИК І ДУШ
Їх може бути від одного до п'яти. Також додатковий душ обов'язково є на кормовій купальній платформі.
В душі та умивальнику використовується прісна вода, запаси якої, щоправда, обмежені. Воду можна нагріти під час руху на двигуні. Кран умивальника — за сумісництвом і душ. В підлозі обладнаний піддон для води та електричний насос для відкачування води з піддону за борт.
Для змивання унітазу зазвичай застосовується ручний насос, подекуди — електричний. Змиватися унітаз може у внутрішній бак або за борт, в залежності від ситуації. Конструкцією передбачені обидві можливості.
РІЗНОВИДИ ЯХТ
Вітрильні яхти бувають однокорпусні та двокорпусні (катамарани). Кожен з цих типів має свої переваги та вади. Також вони відрізняються розміром, кількістю кают та туалетів, віком, станом і, відповідно, ціною оренди.
Капітан обирає оптимальний варіант з доступних згідно з потребами та бажаннями команди.
Чим більш завчасно приймається рішення про подорож, тим варіантів буде більше. Менше ніж за місяць до старту майже ніколи неможливо знайти будь-яку вільну яхту, не те що мати вибір. Тому найкраще почати планувати подорож яхтою за 3-6 місяців до бажаної дати старту.
ЯХТИ МАЮТЬ ПОВНИЙ КОМПЛЕКТ РЯТУВАЛЬНОГО СПОРЯДЖЕННЯ
Це надувний рятівний пліт, рятувальні жилети та страхувальні паски по кількості людей в команді, рятувальна підкова, сигнальні ракети та дими, вогнегасники. ДОКЛАДНІШЕ ПРО БЕЗПЕКУ ПІД ЧАС ПОДОРОЖІ
НАДУВНИЙ ГУМОВИЙ ЧОВЕН
Входить в обов'язкове обладнання яхти. Це не рятувальний засіб, а можливість висаджуватися на берег з якорних стоянок. Разом з ним при бажанні можна взяти і підвісний мотор (за додаткову плату).
ЗАСОБИ ЗВ'ЯЗКУ
Для індивідуального зв'язку використовуються звичайні мобільні телефони — навіть у морі 50% часу у середземноморських країнах доступний зв'язок 4G.
Для забезпечення інтернету можна взяти в прокат wifi-router як додаткове обладнання до яхти, але це не вигідно. Якщо потрібен великий обсяг мобільного інтернету краще купити місцеву сім-карту. Зазвичай же вистачає роумінгу від українських мобільних операторів.
220 вольт наявні на яхті лише коли човен стоїть біля причалу (зазвичай 1 раз в 2—3 дні). Весь інший час на човні є лише 12 вольт. Тому слід запастися автомобільним зарядним пристроєм (в прикурювач) для відповідного виду техніки. Деякі яхти обладнані конвертером з 12 на 220 вольт. Але це швидше виключення, ніж правило. ДОКЛАДНІШЕ ПРО ЗВ'ЯЗОК ПІД ЧАС ПОДОРОЖІ ЯХТОЮ >>>